sâmbătă, 29 decembrie 2012

drumuri,intalniri



  Ca sa ma simt liber si mai ales viu am nevoie sa-mi pot proiecta drumuri, cunoasteri, calatorii de intalnire cu mine insumi dintr-un alt timp si spatiu, in acest caz din viitor dar uneori apelez si la trecut.
  Daca m-a intrebat pe buna dreptate Ovidiu ce fac in Malta, eu am zis ca o data ajuns acolo voi avea deschiderea sa ma uit dupa alte provocari si oarecum este vorba de  energia de care am nevoie pentru a nu-mi pierde motivatia de a trai. Poate in acelasi timp  se coace tot mai mult si mai bine in minte mea, siguranta si intelegerea a ceea ce vroiam sa fac/exprim/impart in proiectul catunul, astfel incat sa putem construi cu prietenii ceva (asemanator cu o comunitate) de care toti avem nevoie , inteleg o constructie fizica materializata dar tind sa cred ca in esenta este nevoia mea si a celorlalti de a realiza fiinta
din interior.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu